Nous avons commandé pour la première fois, et nous sommes ravi. Les produits sont excellents et copieux. Les prix sont très abordables par rapport à la quantité. Et une mention particulière à Sushidomi qui est très souriante et agréable. Je recommande à 100% De la part du Monsieur Spécial Sushi Snow (Translated by Google) We ordered for the first time, and we're delighted. The food is excellent and plentiful. The prices are very reasonable considering the quantity. And a special mention to Sushidomi, who is very friendly and pleasant. I recommend it 100%. From Mr. Special Sushi Snow
Denis Gilo
Sur Google